• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

بهترین لاستیک برای شاهین


سایپا شاهین خودروی سواری ساخت گروه خودرو سازی سایپا است. این خودرو در نمای ظاهری از طراحی امروزی و نسبتا خوبی برخوردار است. سایز لاستیک شاهین بصورت استاندارد 185/65R15 در برندهای ایرانی و خارجی مطرح عرضه می گردد.

بهترین لاستیک برای پژو 207


لاستیک استاندارد این خودرو سایز 185/65R14 می باشد ولی شما می توانید سایز 195/60R14 و لاستیک سایز 205/60R14 را نیز جایگزین سایز استاندارد این خودرو کنید. برندهای مختلف لاستیک ایرانی مانند : بارز ، ایران تایر ، یزد تایر ، کویر تایر و گلدستون با قیمت مصوب دولتی و لاستیک خارجی مانند : میشلن و تراینگل انتخاب های مناسبی برای خرید و نصب بر روی این خودرو هستند .

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

معرفی لاستیک مناسب خودروی رنو کولیوس


رنو کولئوس یک کراس اوور جمع و جور است که در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2000 و سپس مجدداً در سال 2006 در نمایشگاه خودروی پاریس ، توسط تولید کننده فرانسوی رنو ارائه شد. نسل اول کولیوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه یافته است و اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می گردید.

7 نکته جالب در مورد تایر


تایر از بخشهای اساسی یک خودرو محسوب می شود که به خودرو اجازه حرکت و رسیدن به مقاصد مختلف را می دهد. به نظر می رسد که تایر برای کاری که انجام می دهد و تا زمانی که بتواند بدون مشکل به حرکت خود ادامه دهند به نوآوری نیاز ندارد !

بهترین لاستیک برای زانتیا


راجع به زانتیا و سایز لاستیک های مناسب برای این خودروی فرانسوی بیشتر بدانید

بهترین لاستیک برای ماکسیما


نیسان ماکسیما (Nissan Maxima) یکی از خودروهای شرکت ژاپنی نیسان است که از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون در هفت نسل و مدل تولید شده است. نیسان ماکسیما که در ایران به نام ماکسیما شناخته می شود، در سال 1998 معرفی شد.

بهترین لاستیک برای سمند


سمند نام یک خودرو تولید شده درایران است. این خودرو در سال ۱۳۸۱ توسط گروه صنعتی ایران خودرو تولید و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده است. این خودرو هم اکنون در مدل‌های گوناگونی به فروش می‌رسد.

تغییر سایز رینگ و تاثیرات آن بر عمکرد خودرو ؟


این روزها خیلی از رانندگان بر این باورند که افزایش سایز رینگ و لاستیک اتومبیل، در افزایش قدرت مانور و فرمان‌پذیری آن بسیار موثر است، برخی نیز این کار را به منظور اسپرت کردن خودرو و افزایش زیبایی آن انجام می‌دهند.

بهترین لاستیک برای ال 90


به اعتقاد خیلی از کارشناسان تندر90 یکی از بهترین عملکردها را در میان خودروهای هم رده موجود در بازار ایران کسب کرده است، این خودرو در ایران با نام های متفاوتی شناخته می شود که از آن جمله می توان به مواردی همچون تندر۹۰، ال ۹۰ و لوگان اشاره کرد، تندر۹۰ سالها قبل طی یک قرارداد میان رنو فرانسه و ایران وارد کشور شد.

بهترین لاستیک برای پژو پارس


خودرویی با همان شخصیت پژو 405  که به عنوان یک گام کوچک در خودروسازی داخلی بشمار میرود. ظاهری جذاب و زیبا با چهره نسبتا خشن که بیشتر مورد علاقه مصرف کنندگان قرار گرفت.

بهترین لاستیک برای تیبا


تیبا یکی از پرفروش ‌ترین خودروهای زیررنج قیمتی، ۳۰ میلیون تومان در بازار ایران، بعد از پراید می باشد. تیبا در سال ۱۳۸۸ شمسی در سایپا کاشان تولید گردید در ابتدای نامش را مینیاتور نهادند ولی پس از مدتی نام تیبا را برای این خودرو انتخاب کردند، دو نکته در طراحی تیبا بسیار جالب است اولی کمک از طراحان ایتالیایی در طراحی این خودرو و دومی بهره بردن از قطعات سه خودروی بازار کشور یعنی پراید، ریو و تندر ۹۰ است.

بهترین لاستیک برای پژو 206


لاستیک استاندارد این خودرو 185.65.14 می باشد ولی شما می توانید سایز های پهن مانند 205.60.14 را بر روی این خودرو نصب کنید . برندهای مختلف لاستیک ایرانی مانند : بارز ، ایران تایر ، یزد تایر ، کویر تایر و گلدستون با قیمت مصوب دولتی و لاستیک خارجی مانند : میشلن و تراینگل انتخاب های مناسبی برای خرید و نصب بر روی این خودرو هستند .

لاستیک سایز پهن بهتر است یا لاستیک سایز استاندارد ؟


در پهن یا نازک‌ تر شدن یک لاستیک باید به شناسه ای که نشانگر سایز استاندارد لاستیک است  توجه کرد

اسپرت کردن رینگ و لاستیک


امروزه خرید لاستیک سایز پهن و بزرگ کردن سایز رینگ مرسوم شده است که اصطلاحا به آن اسپرت کردن ماشین گفته میشود. انتخاب سایز مناسب برای این کار بسیار حائز اهمیت است. در اکثر اوقات افراد طبق مد روز سایز لاستیک خودروی خود را تغییر میدهند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0